Gratisy, gratisy, gratisy.... Czyli jak przyciągnąć klientów darmowym długopisem, smyczą czy balonem.

Uważam, że przy wkraczaniu na rynek, gratisy są niezbędne.

 Mamy bardzo dużo możliwości:

  • długopisy
  • smycze
  • notesiki
  • balony





lub coś czym będziemy się zajmować.



Pierwsi klienci, którzy zakupili coś powinni być nagrodzeni np. koszulką czy kubkiem. Uwierzcie mi, każdy człowiek będzie się chwalił, że robiąc zakupy otrzymał coś „za darmo”.

 To przykuje uwagę kolejnym potencjalnym klientom i tworzy się „sznur” nowych konsumentów. Pamiętajmy ciekawość ludzka jest zawsze dobrym sposobem na przykuwanie uwagi.





Jeśli masz inne pomysły na gratisy, którymi można obdarzyć naszych klientów – podziel się nimi w komentarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz