Poduszki reklamowe - co to jest? Do czego można je użyć? Jakie są ich zalety?



Ostatnio przeglądałam nowości reklamowe w Internecie w poszukiwaniu oryginalnych pomysłów na reklamę. Napotkałam na różne nośniki reklamowe od filiżanek, korkociągów aż po poduszki. A to wszystko może być w kolorach danej marki z wielkim logo. Postanowiłam się skupić na tym ostatnim produkcie, ponieważ najbardziej do mnie przemówił. 




Poduszki reklamowe mogą mieć różne wielkości, od standardowych 40x40 cm aż po wielkie poduchy. Mogą służyć do ozdoby albo po prostu to relaksu. Firmy, które sprzedają takie poduszki piszą, że są stworzone idealnie do "stref relaksu", czyli miejsca publiczne, gdzie można po prostu wygodnie usiąść i się zrelaksować. Do głowy przychodzą mi luźne puby i ogrody piwne, gdzie możemy "rzucić" kilka poduszek, a klienci mogą się na nich oprzeć.




Możemy umieścić na nich logo firmy lub krótki opis czym się firma zajmuje. Klienci lubią praktyczne reklamy, dlatego myślę, że taka poduszka to dobry nośnik reklamowy. Tym bardziej, że posłużą nam chyba w każdym możliwym miejscu. Na wszelkich eventach outdoorowych - jak na przykład na koncertach, festynach i festiwalach oraz we wszystkich pomieszczeniach. Posłużą w poczekalniach, lobby czy strefach odpoczynku. 
A Wy co myślicie o takim sposobu reklamowania się? 

6 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o poduszkach reklamowych, ale jest to doskonały pomysł na promocję firmy czy produktu :) coś innego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślę że to coś innego, a dlatego że to coś innego to może być skuteczne;)

      Usuń
  2. Ja także nie słyszałam o takim sposobie reklamowania, ale wydaje mi się to dosyć skuteczne. Przede wszystkim dlatego, że niezbyt nachalne, co dla mnie w sposobach reklamowania odgrywa niebagatelną rolę. Pozdrawiam. Ciekawy blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie to naturalne i nie wciskamy ludziom produktu prosto w twarz:)

      Usuń
  3. Bardzo fajne pomysły:):)

    OdpowiedzUsuń