Targi handlowe to jedno z najlepszych
miejsc, gdzie możemy zaprezentować naszą nową firmę.
Zanim
jednak wyruszymy na targi to trzeba się na nie przygotować.
Podstawowym elementem, który jest nam niezbędny na targach to stanowisko przy którym będziemy pracowali. W zależności od miejsca jakie otrzymamy poleciłabym zabrać ze sobą namiot expresowy oraz handlobox.
Przy handloboxu powinni stać hostessy
i rozdawać ulotki, ewentualnie gratisy (jednakże z tego powodu, że
na targach jest setki ludzi, a nie chcemy stracić naszych gratisów
w ciągu godziny, proponowałabym gratisami obdarzyć osobę, która
ma coś wspólnego z naszą działalnością, bądź osobę, która
wysłucha parę zdań na temat naszej firmy)
Hostessy mogą również zająć się przeprowadzeniem jakiegoś konkursu, gdzie nagrodą może być koszulka bądź kubek z logo naszej firmy.
Przy namiocie MITKOTENT natomiast
powinni stać osoby, które są stricto związane z nasza
działalnością – szefostwo lub dobrze wyuczona kadra firmy. W
namiocie expresowym umieśćmy nasze produkty – najlepiej by były
bardzo dobrze widoczne.
Na około metr od naszego namiotu
powinniśmy umieścić nasze flagi reklamowe, aby nasze stanowisko
było widoczne z daleka.
Opcją alternatywna jest mały
poczęstunek – ciasteczko, cukierek, który ma na celu zachęcić
potencjalnych klientów do odwiedzenia naszego stanowiska. Również
tutaj nie powinniśmy przesadzić z ilością, ponieważ może się
to szybko zamienić na chaos związany z darmowym jedzeniem i
zupełnie będzie odbiegało od naszego celu.
Najlepiej jest zrobienie sobie listy na
miesiąc przed targami i wypisać na niej rzeczy, które musimy
przygotować. Wtedy na pewno nic nam nie umknie.
Jeśli masz inną propozycję niż
przeze mną podaną, bądź chciałbyś coś zmienić, proszę zostaw
komentarz pod postem.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz